אתם לא תאמינו למה הזוג הזה ביטל את החתונה

הטרנדים החדשים

פופולרי:

מאז שאנחנו קטנים, אנחנו שומעים שאהבה מנצחת הכל… אבל לא בדיוק, במיוחד לא אם תשאלו את איימי בזורה ובראד מוס, שחתונת ה-350,000 דולר שלהם בוטלה.

מכירים את המשפט "חשוב לבחור עם מי להתחתן, אבל חשוב יותר לדעת ממי להתגרש"? לפעמים, הבחינה מגיעה הרבה יותר מוקדם ממה שאתם יכולים לשער!

 

על פי הדיווח ב"ניו יורק פוסט", איימי ובראד היו אמורים להינשא בשנה שעברה ב-29 באוקטובר, עם זאת, הקשר ביניהם הסתיים בפיצוץ בחזרות לחתונה שכללו ארוחת ערב משותפת בלילה שלפני האירוע המרגש.

הסיפור החל כאשר אחיה של איימי, אדם, ביקש לשאת נאום בארוחת הערב המשותפת של המשפחות. מסיבה לא ברורה, הדבר הרגיז את אביו של החתן, רוברט מוס.

על פי התביעה שהוגשה על ידי אביהם של אדם ואיימי, ברוס, הוויכוח הגיע לשיאו כאשר אחיו של החתן לעתיד חבט באגרוף בפניו של אחיה של הכלה לעתיד.

על פי אותו כתב תביעה, גם רוברט מוס, אביו של החתן, ניסה לתקוף את אחי הכלה, אבל נוטרל על ידי מכרים אחרים, כך שלא הספיק לפגוע בו. "ארוחת החזרה לחתונה הסתיימה תוך כדי צעקות ובדמעות" מצינת התביעה.

רוברט מוס, אבי החתן לעתיד, הודיע באותו רגע על ביטול החתונה, והודיע לבנו, כי במידה שיחליט להינשא למרות זאת, הוא יוציא אותו מהצוואה שלו. זה היה הצעד, שעל פי כתב התביעה סתם את הגולל גם על כל אפשרות למערכת יחסים עתידית בין החתן והכלה.

 

אביה של איימי, ברוס, תובע עכשיו את חמיה-לעתיד-לשעבר של בתו, על עלויות החתונה שבוטלה ולפי ההערכות מדובר בכ-350 אלף דולר. ברוס הצהיר כי נשא בכל עלויות החתונה, כאשר היוצא מן הכלל היחיד היה שההורים של בראד מוס (רוברט מוס ואשתו לשעבר, ונדי מוס) הסכימו לשלם כ-90 אלף דולר עבור מספר אורחים ספציפיים שביקשו להזמין, ברוס גם טוען, כי לא זו בלבד שנאלץ לשלם עבור החתונה מראש, הוא מעולם לא קיבל את הכסף שהובטח לו על ידי הורי החתן (כאמור, 90 אלף דולר).

תביעה זו היא למעשה הסיבוב המשפטי השני של החתונה המבוטלת. בשנה שעברה, בראד מוס תבע מארוסתו לשעבר להחזיר את הכסף ששילם עבור הטבעת שלה (כ-125,000$), כך דיווח המאמר בניו יורק פוסט.

 

בראד מוס אמר לכתב הפוסט שכיום, לאחר שהסיפור בינו לבין איימי הגיע לקצו, הרבה יותר טוב לו. "זה היה בלגן אדיר, אבל אנחנו ממשיכים הלאה, אנחנו עוברים את זה", כך אמר.

פוסטים נוספים