היעדים החמים של קיץ 2021

הטרנדים החדשים

פופולרי:

קיץ 2021 עומד בסימן פתיחת השמיים לטיסות והישראלים מצביעים ברגליים. אחרי שנת הקורונה, הרווחנו את הזכות לנפוש מעבר לים ביושר ועכשיו רק צריך להבין אילו יעדים נחשבים למבוקשים ביותר בעונה החמה הקרובה ולאן כדאי לטוס. הנה סקירה מקוצרת של כמה יעדים שווים במיוחד.

ברצלונה – הבית של מסי, הטאפאס ושמחת החיים!

את מסענו בין היעדים הלוהטים של הקיץ נפתח בברצלונה, עיר שמעטים האנשים שביקרו בה ולא נהנו. זוהי העיר השנייה בגודלה בספרד והיא מוכרת בזכות מועדון הכדורגל הנפלא של העיר, בראשותו של גדול שחקני הדור, ליאו מסי. אבל לברצלונה יש הרבה יותר מה להציע מלבד כדורגל משובח: שדרה שוקקת (ראמבלס), שווקים צבעוניים (לה בוקוריה), מוזיאונים מצוינים (פיקאסו, השוקולד ועוד), מסעדות נפלאות (אל תוותרו על זלילת טאפאס ולגימת סנגרייה!) וחיי לילה עשירים ומגוונים. תוסיפו לאלו מלונות נהדרים במחירים נמוכים יחסית לעומת יעדים אחרים, והרי לכם שלל סיבות לקפוץ לאחת הערים הכי שמחות באירופה.

כרתים – בטן, גב והרבה יותר!

מתקרבים מעט לארץ הקודש עם אחד היעדים האהובים ביותר על הישראלים בעשור האחרון – כרתים, האי הגדול של יוון. תוך פחות משעתיים טיסה תמצאו את עצמכם בלב ליבו של אי התיירות היפהפה, בו תמצאו את כל מה שצריך לחופשה מושלמת: מלונות ברמה גבוהה, אוכל  מצוין, חופי ים מרהיבים, שפע אטרקציות (טיולים רגליים, ג'יפים, ספורט ימי, פארקי מים ושעשועים, שיט ועוד), חיי לילה תוססים (אין כמו לשבור צלחת באיזו טברנה!) ועשרות אלפי תושבים מקומיים שהתגעגעו למיליוני התיירים שמגיעים לאי מדי שנה.

יעדים נוספים ששווה לטוס אליהם

התשובה שלנו לשאלה לאן לטוס בקיץ הקרוב, עוברת דרך עוד שלושה יעדים שבשמחה היינו מוסיפים אותם למפת הטיולים האישית שלנו:

  • בטומי – עיר הנמל הגיאורגית התגלתה ע"י הישראלים לפני מספר שנים ומאז מדובר בסיפור אהבה מתמשך. בטומי מציעה את חמשת "חומשי החופשה" שהמטייל הישראלי כל כך אוהב: טיסה קצרה, יעד זול, מלונות יוקרתיים, קזינו בכל פינה ואוכל מצוין. תוסיפו למשוואה שווקים נפלאים, טיילת יפה, מסלולי טבע קרובים, בתי קפה אותנטיים ואנשים מסבירי פנים, ותבינו למה העיר לא יורדת מרשימת היעדים המועדפים על התייר הישראלי. 
  • לרנקה – 30 דקות טיסה. זה מה שמפריד ביניכם לבין הגרסה הקפריסאית והקטנה של יוון. מה תגלו בלרנקה? ובכן, טברנות מלאות שמחת חיים, מלונות חמישה כוכבים במחירים של מלונות שלושה כוכבים בישראל, טיילת שוקקת, מסיבות רחוב, פארק מים ענקי ואפילו מספר מוזיאונים מעניינים. יעד זה יספק לכם חופשה קרובה, זולה  ומהנה.
  • אבו דאבי, איחוד האמירויות – הסכמי השלום עם מדינת המפרץ הובילו לגל של תיירים ישראלים בלתי פוסק אליה. אם תשאלו אותם למה כדאי לטוס לשם, הם יספרו לכם כמה יש למדינה הזאת להציע מבחינת יופי ותרבות מקומית, לרבות חופים מרהיבים, מלונות יוקרה ושלל אפשרויות שופינג. זהו יעד חם (תרתי משמע)!

נו? עוד לא רצתם להזמין כרטיסים?

פוסטים נוספים