טרנדים ויראליים ברשת לשנת 2021

הטרנדים החדשים

פופולרי:

2021 הביאה איתה חידושים בענף התוכן הוויראלי. רוצים הרבה עוקבים? לא יכולים לחכות לקבל מאות לייקים חדשים באינסטגרם, פייסבוק, טיקטוק או רשת חברתית אחרת? מוכנים להיות הדמות המשפיעה הבאה ברשת?

הכל אפשרי 😊 אנחנו בCool Now  מאמינים בכם!

כמובן, בשביל ליצור מעורבות ולהוסיף עוקבים ברשתות החברתיות שלכם, לא מספיק רק לרצות. חשוב לעשות פעולות אמיתיות ומעודכנות, ולעבוד בשביל להרוויח את הלחם הזה.

כשאנחנו משקיעים מאמץ ותשומת לב בהבאת צפיות נוספות ועוקבים חדשים לעמוד שלנו ברשת החברתית, כדאי לשים לב שהמאמץ מושקע באפיקים הנכונים. לא היית רוצה לבזבז את הזמן שלך לחינם על משהו שלא יביא תוצאות..

הצוות בCool Now מתעניין רק בתוצאות אמינות, שעובדות בשטח.

לכן, עשינו מחקר קטן על האסטרטגיות החמות ביותר והטרנדים הוויראליים של 2021.

הנה מספר טיפים שיעזרו לכם להביא יותר עוקבים וליצור יותר מעורבות בעמוד שלכם ברשת החברתית:

שידור חי

בפלטפורמות חברתיות רבות ישנה אופציה לעשות שידור חי. השידור הזה קופץ לצופים פוטנציאליים אל מעלה הפיד, וקורא להם לפעול באופן מידי. בשידור הזה, אתם יכולים למשל לשעשע את הצופים שלכם, לענות על שאלות ותשובות שהם יישלחו לכם במקום, או להציע נושא לשיחה משותפת. האופציה לעשות שידור חי היא הזדמנות מצוינת לעדכן את העוקבים שלכם על מוצר או פרויקט חדש שאתם משיקים, ליצור איתם קשר אישי, ולהלהיב אותם. בפעם הבאה שהם ייראו את הסטורי שלכם, הם יזכרו כמה כיף היה לדבר איתכם ויסתכלו בו יותר.

פרסמו תוכן אישי ואקטואלי

מה לא עברנו ב-2021? מגפה עולמית עם סגרים וחיסונים, סבבי בחירות, מלחמה… אנו קופצים מאירוע דרמטי אחד לאחר, כמעט בלי רגע של מנוחה. כל הדברים האלו מעוררים בנו ובקהל העוקבים שלנו רגשות רבים. ומה יותר טוב לחיבור אנושי בין העוקבים אליכם מאשר אמפתיה?

הראו לקהל שלכם שאכפת לכם, ואתם מרגישים את אותם הטלטלות שהם עוברים.

גם עסק גדול יכול להראות חיבור רגשי ללקוחות שלו!

  • בדקו מה האירוע האקטואלי האחרון.
  • העלו תוכן אישי, אשר עונה על המצוקה / התרגשות הפוטנציאלית של עוקביכם ומהדהד אותה.

שאלו שאלה

כאשר אתם שואלים את העוקבים שלכם שאלות, אתם יוצרים מעורבות מיידית בעמוד שלכם. זה גם עוזר לעמוד שלכם לקפוץ במעלה הפיד שלהם, גם עושה להם חשק לעקוב אחריכם יותר, וגם עושה  את העמוד יותר פופולארי משום שהוא מקבל הרבה תגובות.

חשבו:

  • מיהו קהל העוקבים שלכם?
  • מה יכול לעניין אותם?
  • על מה יהיה לכם מעניין לפתח דיון?

כאשר תמצאו את נקודת האמצע בין הדברים שמעניינים את העוקבים שלכם לאותכם, מה שסביר שמאוד קרוב ברוב הפעמים, פרסמו שאלה. מעט עונים? פרסמו עוד אחת בהמשך. לאט לאט, תוכלו ליצור יותר מעורבות.

פוסטים נוספים