למרות משבר הקורונה זה הזמן לנפוש בארץ

הטרנדים החדשים

פופולרי:

עסקים סגורים, ריחוק חברתי, מחלות מידבקות, משברים כספיים – לא הזמן הטוב ביותר לצאת לחופשה מקומית? לא בהכרח. אלה כמה נקודות למחשבה, מדוע נופש בארץ הוא דווקא הדבר המתאים ביותר לעשות עכשיו, למרות משבר הקורונה: 

מאיפה הכסף?

אנשים רבים נקלעו עקב הקורונה למשבר כספי של ממש. כאשר הם זקוקים למימון לדברים חשובים, במקרי חירום ניתן להשיג אפילו הלוואה חוץ בנקאית למוגבלים. עם זאת, מהסטודנט התפרן ועד איש העסקים שבמשבר, ניתן לצאת לחופשות גם בתקציב נמוך מאוד. מלונות, צימרים ודומיהם ובכלל, מגוון העסקים בתחום התיירות, התאימו עצמם למצב החדש. תודות לכך, ייתכן מאוד שתמצאו מגוון נקודות, שבהן הולכים לקראתכם יותר מהרגיל, כולל בהיבט הכספי. אלה עשויים להיות מחירים טובים מהרגיל וכן יותר גמישות בנושא ביטולי הזמנות.

בארץ פשוט יותר

נופש בחו"ל הוא עניין יקר ביחס לנופש בארץ. יותר מכך, נופש כזה כרוך בסיבוכים רבים הרבה יותר, בוודאי על רקע הקורונה. מה מותר? מה אסור? איפה? עד מתי? האם תחויבו בבידוד לאחר החזרה מהחופשה? עם "כאב הראש" של הקורונה בישראל אנחנו כבר חיים במילא, אז פשוט יותר להתמודד עם המוכר. בדומה לכך, קל ומהיר יותר להתעדכן בשינויים במה שקורה בארץ. 

הכול קרוב

גם אם אין לכם זמן לחופשה ארוכה בארץ, ניתן לטייל "בתשלומים" – במנות קטנות, למשל כל סוף שבוע. שביל ישראל לדוגמה הוא יעד קלאסי מבחינה זו, אשר רבים מטיילים בנפרד במקטעים שונים שלו. בכל מקום בו לא תהיו בארץ מבחינת מגורים, סביר שתמצאו סביבכם במרחק לא רב, מקומות מתאימים לנופש. ייתכן, שבזכות ההזדמנות המיוחדת הזו שמביא משבר הקורונה, תרוויחו היכרות עם יעדי טיול חדשים שלא הכרתם.  

טיול ברכב

מדינת ישראל כל כך קטנה, שבאמת אין דבר פשוט יותר מטיול ברכב האישי. הכול קרוב! גם לאתגרי השינה והארוחות הטובות, לא חסרים פתרונות זמינים. אם אתם לא יותר מדי מפונקים, זו תוכל להיות חוויה מיוחדת, עם דגש על "חיק הטבע". וודאי למי שלא נרתע משינה בשקי שינה ואוהלים. בשורה התחתונה, לא חייבים "בטן גב" במלון 5 כוכבים. גם מזג האוויר הישראלי לא יותר מדי עוין לשהייה בטבע. בכל מקרה, רבים זקוקים כיום ל"ניקוי הראש" של נופש שקט בטבע. זה רק יעשה לכם טוב. 

טיולי קרוואנים

האופציה יוצאת הדופן של טיולי קרוואנים, תפסה תאוצה בעולם בעקבות משבר הקורונה. גם בארץ רואים מגמה דומה. יש עדיין מגבלות רבות בשטח, דוגמת היקף חניוני קרוואנים נמוך מדי, אבל זו היא עדיין אופציה מעניינת שכדאי לשקול. אתם נוסעים לאן שאתם רוצים, בתוך "קפסולה" מבודדת ובמחיר נמוך משמעותית מאירוח בבית מלון. זה אמנם לא לכל אחד, אבל אם לא תנסו, לא תדעו!

פוסטים נוספים