פליטי האח הגדול הזכורים ביותר בכל הזמנים

הטרנדים החדשים

פופולרי:

 

אם יש דבר שמשותף כמעט לכל הישראלים – הוא ההימשכות הכמעט בלתי מוסברת לסדרות ריאליטי ישראליות בפריים טיים. כולנו מכירים את התחושה של לשבת עם פופקורן וכוס גזוז, ולהיטמע במציאות החדשה בה אנשים שכולנו יכולים להזדהות עימם – מתווכחים, מתאהבים, משתפים פעולה ונלחמים על מנת לנצח – ועל הדרך, לכבוש את הלב שלנו למרחקים הארוכים.

אחת הסדרות שכבשה את ליבנו במיוחד מאז שעלתה אצלנו בישראל הקטנטונת הינה סדרת ״האח הגדול״ – ריאלטי שמהווה מיקרוקוסמוס חברתי דיי מרתק, המפגיש מתמודדים מכל רחבי הארץ ומכל שכבות וסוגי האוכלוסייה הקיימים ומאפשר לנו לצפות בהם – ולהכיר אותם באופן אינטימי ומיוחד.

 

בכתבה זו נסקור כמה מהמתמודדים הזכורים והייחודיים ביותר לאורך השנים מסדרת ״האח הגדול״. בואו נצא לדרך – נא להתנהג בהתאם!

 

עינב בובליל


עינב הגיעה אלינו כבר מהעונה הראשונה של האח הגדול. בחורה אמיצה, חזקה, חמה ומשפחתית מהפריפריה – שהביאה לסדר היום הישראלי את השיח העדתי, את עולמה ואת מערכת היחסים שלה עם אביה, שגם כן היה מתמודד באותה העונה בסדרה – יוסי בובליל. בעונה הזאת נחשפנו לגילוי גזענות, לשיח עדתי פורה וגם להזדמנות להיכנס ללב הדמויות – והנה גם שנים אחר כך, אותה עינב נשארה דמות מרתקת שסוחפת אחריה עשרות אלפי עוקבים באינסטגרם שנשארים מעודכנים בשגרת חייה וחיי משפחתה, המתכונים שלה ואף המותגים המשויכים אליה.

אלירז שדה


אלירז שדה הוא זוכה העונה השניה של האח הגדול. הוא מתמודד שנכנס לנו ללב בקלות יתרה בזכות החוכמה, האומץ ותשומת הלב שלו לשאר דיירי הבית – תכונות שגם סייעו לו רבות באהבה מבין הצופים בבית, וכנראה שיחקו תפקיד חשוב בזכייה הגדולה שלו.
גם שנים לאחר מכן, אלירז נשאר בפרונט הישראלי. הוא מתחזק זוגיות יציבה עם אילנית לוי – האקסית המיתולוגית של אייל גולן, עובד כמנחה ומשפיען במגוון תוכניות ונשאר בתודעה הישראלית באופן יציב וחזק.

זהבה בן


אי אפשר לדבר על האח הגדול בלי לדבר על התופעה הגדולה של התוכנית – דווקא בקרב דמות שהייתה, איך לומר, יחסית מוכרת עוד לפני שעלתה כמתמודדת בתוכנית – וזו היא זהבה בן. זהבה היא זמרת ישראלית מוערכת כבר שנים בישראל, ותפקידה הרב בעיצוב הפסיפס התרבותי בישראל זכור לכל צופה וצופה בתוכנית. לאחר שעברה הונאה עיסקית ע״י האמרגן שלה, והפסידה ממון ורכוש רב המגיע לה, הגיעה לתוכנית להתמודד על המיליון. הסיפור קורע הלב של זהבה, יחד עם אישיותה המדהימה שכבשה את לבבות הצופים בבית (וגם את ליבם של כל מתמודדי התוכנית, על הדרך, בתור מתמודדת שכמעט ולא הייתה אף בוויכוח אחד בתוכנית גדושת סיכסוכים זו) עזרה לה להגיע לזכייה הגדולה. הזכייה האמיתית היא החזרתה החזקה ללב התודעה הישראלית – מקום לו היא ראויה ביותר, ולכך מסכימים גם כל הדיירים השותפים שלה בסבב זה בתוכנית.

פוסטים נוספים