תאילנד – קסם המזרח

הטרנדים החדשים

פופולרי:

תאילנד היא ללא ספק אחד היעדים היותר אקזוטיים, מבטיחים, מיוחדים ומהנים שניתן למצוא. בתאילנד ניתן למצוא הכול מהכול – ממגוון פעילויות אקסטרים, טיולים רגליים ונופים, ועד שופינג, מופעים מרהיבים, אוכל טוב, מלונות פאר וחופים בלתי נגמרים שמאפשרים להעביר את החופשה בתנוחת בטן גב. אי לכך מי שעומד לקחת טיסה לתאילנד עתיד למצוא במאמר זה שורת המלצות מבטיחות.

הכירו את צ'אנג מאי

אם נתחיל עם צ'אנג מאי בירת צפון תאילנד, נציין שמדובר בשילוב נכון שמבטיח אותנטיות ייחודית לצד קסם מרגש. בין היתר בצ'אנג מאי מחכים לכם שבטים אותנטיים, מעיינות חמים, שלל טיולים רגליים, מופעי נחשים, רכיבה על כרכרה רתומה לשוורים ועוד. מכאן שבין אם מדובר בטיולי משפחות ובין אם מדובר בטיולי תרמילאים – הרי שכל אחד מוזמן לבנות את תוכנית הטיול שמתאימה במיוחד עבורו, כאשר מי שמחפש מעט אקשן, גם מוזמן ליהנות מבית הרוחות, מקפיצת באנג'י ומאומגה.

לוקחים טיסה לתאילנד ועוצרים בקו טאו וקוסמוי

מי שמחפש אחר יעד מעט יותר רומנטי, או פשוט מאוד חובב צלילה – מוזמן אל האי קו טאו. מדובר באי שמציע עולם ימי מרהיב ביופיו. בו ניתן לעשות קורסי צלילה בהתאם לרמה הרצויה, ליהנות מרביצת בטן גב במקום מקסים ופשוט לשנות אווירה עם מסיבות חוף צבעוניות ומקפיצות. כמו כן, עבור אלו מביננו שמחפשים אחר האקשן הבא, נמליץ בחום על האי קוסמוי. במקום מבחר עשיר של אטרקציות לכל הגילאים, שייט קיאקים, הזדמנות לעשות שנורקל לצד חיות המים, ליהנות מאומגה, לרכב על סוסים, לבקר במוזיאון, לעשות באנג'י ועוד, כך שבקלות ניתן להעביר כמה ימים מהנים במיוחד גם באי מבטיח מעין זה.

בוחנים טיסות לתאילנד? תשקלו לעצור בעיר פאטאייה!

לצד שלל האיים המרשימים שמנינו עד כה, נעבור לציין עוד עיר מרהיבה, כמו רוב תאילנד גם העיר פאטאייה מציעה שלל אטרקציות לכל המשפחה, אך יחד עם זאת גם מדובר ביעד מבטיח עבור לא מעט צעירים, ולו כי פה תמצאו את מוקד המסיבות המפורסמות בהן ידועה לטובה תאילנד. למי שנותר כוח לעשות משהו בשעות היום, נציין שניתן לשחות עם דולפינים, לעשות שלל מסאג'ים איכותיים, לעשות אומגה שחולפת במהירות בין צמרות העצים ואף לחוות קפיצה חופשית ממטוס. עם זאת, מי שמבקש אחר אטרקציות יותר רגועות, מוזמן ליהנות ממופעי קברט, לעשות שופינג במתחם ריפלי, לבקר בשוק הצף, לבקר במוזיאון לתמונות תלת מימד ועוד.

טיסה לתאילנד מתחילים בבנגקוק

לבסוף נקנח עם עיר הבירה בנגקוק שגם היא אינה מאכזבת, ולמרות גודלה גם היא יודעת להציע קסם מיוחד לצד אווירה אותנטית ממכרת. במקום ניתן ליהנות מטיולי אופניים, ממופעים, מעולם המים, מלונה פארק, מסיור בעיר העתיקה ועוד. לאור כל זאת נסכם ונציין שלאחר שמסיימים להשוות טיסות לתאילנד, יש להתחיל להבין מה מחכה לכם במקום ופשוט להתחיל להתרגש ולסגור טיסה. תיהנו!

פוסטים נוספים