איך להפתיע את בן/בת הזוג ביום ההולדת

הטרנדים החדשים

פופולרי:

נכון שיום הולדת הוא לא בדיוק הישג מרשים – כולנו היינו שם, אבל בכל זאת מדובר בהזדמנות נהדרת להראות לבני הזוג עד כמה אנחנו אוהבים אותם, ולהדגים להם לְמה אנחנו מצפים ביום ההולדת שלנו. אז הנה כמה רעיונות.

הרצוי ולא המצוי

כשתרים אחר מתנה מיוחדת לבן או לבת הזוג קל ליפול למלכודות המוכרות. כשמדובר במתנות לנשים נהוג פעמים רבות לקנות את הדברים הצפויים – קרם גוף, בגד חדש, תכשיט (בדרך כלל לא יקר מדי) וכיוצא בזה. מצב המתנות לגבר עלול להיות גרוע אף יותר. חנויות המתייגות את עצמן כמי שמוכרות מתנות לגברים מציעות בדרך כלל מבחר של גדג'טים שאף גבר לא חשב שאי פעם יצטרך. מכשירי מסז' מסוגים שונים, גרביים רוטטות וכו', מי שרוצה באמת להפתיע את בן הזוג כדאי שיתרחק מחנויות המציעות מתנות מיוחדות לנשים או לגברים. הסיבה היא פשוטה – לכל אחד מאתנו יש אמנם זהות מינית כלשהי אך לכולנו העדפות אישיות שאינן קשורות בהכרח למִגדר שלנו. לכן כדאי תמיד לבחור לבן או לבת הזוג את המתנה הרצויה ולא את המתנה המצויה.

הפתעה!

המתנה היא אמנם חלק משמעותי בתכנון יום ההולדת, אך כדי להפתיע באמת את בן או בת הזוג זה לא מספיק. יום הולדת הוא בדיוק ההזדמנות לעשות ביחד את אותם הדברים שרציתם ובגלל תירוצים שונים לא הספקתם. גם כאן כשבוחרים את אמצעי ההפתעה יש לחשוב קודם על בני הזוג. זה שהרעיון של צניחה חופשית מדליק אתכם, לא אומר שבני הזוג יסכימו. תכנון טוב מתחיל במודיעין טוב, ולכן בחודש הקודם ליום ההולדת תלקטו רמזים ותנסו להבין מה בן או בת הזוג באמת רוצים. זה יכול להיות מסאז' מפנק, טיול, ארוחה במסעדה ממש טובה שהתקמצנתם ללכת אליה או אפילו פיקניק זוגי רומנטי. כאמור הכלל המנחה הוא שהפתעה טובה היא הפתעה רצויה. אם אתם לא בטוחים שבן הזוג יאהב אותה – תעברו לרעיון אחר.

בילוי זוגי או בילוי עם חברים

זהו אחד השיקולים המרכזיים בתכנון הפתעת יום הולדת. כמובן שתמיד קיימת אפשרות לשלב בין השניים. אפשר להתחיל את היום בארוחת בוקר, לצאת לפינוק זוגי בספא, לטיול רומנטי או ליום שופינג, ובערב לפגוש את החברים למסיבה משותפת. יחד עם זאת, יש לשים לב לעניין חשוב בנושא "מסיבת ההפתעה". לא כולם אוהבים אותה. אנשים רבים מעדיפים לבוא למסיבה במיטבם לבושים היטב ונראים טוב, ואם בן או בת הזוג חזרו עייפים מהעבודה לא בטוח שהם ישמחו ששלושים איש יקפצו עליהם. ייתכן שהם לא ירגישו בנוח להגיד לכם את זה, אלא יעדיפו להסתובב במסיבת ההפתעה בחיוך מאולץ. את  התלונות תשמעו אחר כך. לכן אם אתם שוקלים מסיבת הפתעה תגששו קודם אצל חבר קרוב ותוודאו שמדובר באפשרות רצויה. שיהיה בהצלחה.

פוסטים נוספים