אקססוריז עדכניים לשנת 2021

הטרנדים החדשים

פופולרי:

שנת 2021, שנה שתיזכר תמיד בתור שנה של עליות וירידות בגלל וירוס אחד (ומוטציות שלו שמשגעות את כולנו) אבל זה לא אומר ששנת 2021 לא יוצרת ומוציאה אקססוריז מעניינים, במיוחד לקיץ ופריטי אופנה שאמורים לעשות לנו טוב בקיץ ולהפיג את השעמום, לגוון ולעניין. אז מהם הפריטים החדשים והמעניינים שהשנה המשונה הזאת מציעה לנו? מסתבר שיצירתיות לא היתה חסרה:

• כובע אחד והרבה פירות (אבל לא רק): אי אפשר ללכת ברחוב בלי להיתקל לפחות בכמה אנשים (גם נשים וגם גברים) ובגילאים שונים שהולכים עם הכובע החביב הזה: הבאקט. הבאזז שלו התחיל כנראה בסלפי שהעלתה ליידי גאגא אבל מאז הוא נהיה טרנד בכל מקום. הדוגמאות הן רבות ושונות, מאבוקדו דרך תותים ועד פרחים, עננים, פסים ומה לא. בכל מקרה בארץ שלנו, ארץ השמש הלא רק עולה אלא גם קופחת זה טרנד מבורך ונראה גם שהוא כאן כדי להישאר.

• כשהבד מחליף את הקש: השימוש בחומרים טבעיים כבר מוכר היטב אך גם בחומרים יש שינויים. קחו למשל תיקים, תיקי יום כאלה שאפשר להכניס בהם הכל, החל ממגבת לים ועד לפטופ ללימודים. אם קודם הקש היה ה- חומר לתיקים האלה, היום נראה יותר ויותר תיקים כאלה העשויים בד ועם דוגמאות בסגנון כפרי כמו משבצות (עד שמתחשק לפרוש את התיק ולעשות פיקניק…), פסים ועוד.

• שעון גם יפה וגם חכם: היום שעון נועד להרבה דברים, לראות מה השעה הוא אחד השוליים ביותר. יש המתייחסים לשעונים בתור אקססוריז נטו ויש שאוהבים את החכמים עם שלל הפונקציות שבהם. שנת 2021 מציעה גם וגם: שעונים חכמים שהושם בהם דגש רב על היופי והעיצוב עם מראה יוקרתי. השעונים מכילים את כל הפונקציות בפן הספורטיבי כמו ספירת צעדים, מדידת דופק ועוד יחד עם התראות שונות ועם צבעים ועיצובים יוצאי דופן.

• מסכות ולא רק בפורים: כן, השנה הזאת והקודמת לה הביאו לנו את המסיכות ולא רק בפורים. אם חשבנו בסביבות יוני שאפשר להיפרד מהמסיכות כמעט לגמרי, חודשים יולי- אוגוסט הפתיעו ובגדול וגם החזירו אותן כך ששוב יש מקום למסיכות האופנתיות והייחודיות, מסיכות בד מעוטרות ומקושטות שנראות כמעט כמו תכשיט וגם מחירן בהתאם אך אם לא כאלה שהן תכשיט ממש, אז מסיכות בד עם מגוון דוגמאות צבעוניות שיהפכו את השימוש בהן לנעים קצת יותר, כי בינתיים הן כאן כדי להישאר.

• לבית- מתחברים לאדמה ולסביבה: אם נלך על אקססוריז מתחום הבית והעיצוב, אין ספק ששנת 2021 ממשיכה את הסגנון והגישה שהם כבר מזמן לא טרנד של להיטיב עם הכדור שלנו מבלי לוותר על עיצובים מעניינים ומוסיפים. מבחינת צבעים, הגוונים שבין חום לכתום הפכו חמים (ולא רק בגלל סוג הגוון אלא בגלל הביקוש והעניין) כשלפריטי עיצוב שנוצרו מחומרים מתכלים או ממוחזרים יש הרבה מאוד מקום בעיצוב הבית. פריט מעניין שנתקלנו בו הוא עציצים שעשויים מצינור PVC ששינה את צורתו באמצעות חימום ונוצרו בו קמטים וצורה מעניינת. דרך מצוינת למחזר חומרים שאינם מתכלים.

פוסטים נוספים