היעדים החמים לחופשת אביב

הטרנדים החדשים

פופולרי:

האביב מביא עמו תחושת התחדשות וצמיחה, ומסתבר שגם במקוות אחרים בעולם הוא מהווה את התקופה האידיאלית לטיולים ונופשים שונים. אם גם אתם חיפשתם אתרים מומלצים ואזורים שבהם ניתן לטייל באביב, הגעתם למקום הנכון. קבלו כמה המלצות חמות במיוחד ליעדים שבהם תוכלו ליהנות לא רק מטבע מלבלב ואטרקציות שונות, אלא גם ממחירים נמוכים יחסית שניה לפני עונת התיירות.

למה חופשת אביב בחו"ל?

חופשת אביב היא מושג פחות מוכר בארץ, אולם בחו"ל היא מושג מוכר בהחלט, בעיקר בקרב ציבור הסטודנטים. מבלי להוריד מערכו של האביב הנפלא שיש לנו כאן בארץ (והוא נושא למאמר בפני עצמו), בחו"ל האביב מהווה גם כן תקופה של התחדשות ופריחה, אולם במקומות שונים הוא מסמל גם את סופו של החורף הקיצוני הכולל גשמים עזים, שלגים ורוחות. האביב בחו"ל מתאפיין בפריחה, מזג אוויר נוח ונחלים זורמים, בעיקר במקומות בהם השלגים מתחילים להפשיר.

אולם, יש עוד סיבה טובה מאוד לנצל את עונת האביב לחופשה בחו"ל והיא המחירים הזולים משמעותית לעומת הקיץ. באתרים מבוקשים רבים בעולם עונת התיירות הרשמית היא הקיץ או החורף, תלוי בסוג האטרקציות שהאזור מציע. לעומת עונות אלה, האביב הוא בדיוק תחילתה של עוד עונת תיירות, בה האטרקציות נפתחות מחדש, מזג האוויר חוזר להיות כזה המאפשר יציאה למרחבים, לחופים ולרחובות, עדיין אין את שטף התיירים והמחירים לא קופצים בהתאם.

יעדים מומלצים לנופש באביב:

יוון: חופים, נופים ואווירה טובה

אנחנו מניחים שאין צורך להרחיב יותר מדי על הסיבות להגיע ליוון, או לאיי יוון השונים. יוון מהווה את אחד ממוקדי התיירות האהובים בעולם ובכל שנה מגיעים אליה תיירים מכל העולם, כולל ישראל. יוון, בשונה מיעדים אחרים באירופה, קרובה אלינו יחסית, בייחוד כמה מן האיים שלה, מה שהופך את יוון ואייה לנגישה במיוחד, הן מבחינת זמני הטיסה והן מצד המחירים.

לא כל האזורים ביוון מתאפיינים במזג אוויר ים תיכוני הזהה לשלנו, אך בגדול – מזג האוויר ביוון דומה לזה שבישראל, מה שאומר שישראלים מרגישים בה בבית לאורך כל השנה. האביב הוא עונה מושלמת לטיול ביוון מכיוון שאז ניתן ליהנות מכל היתרונות שבה, מבלי לסבול מעומס תיירים, ועבור מי שמחפש ליהנות מהאווירה היוונית המוכרת ומחוויה יוונית אותנטית, זה הזמן לחוות אותן בשיאן, שכן המקומיים פנויים יותר וכך גם הערים הגדולות פחות צפופות.

אחד מאזורי התיירות המומלצים ביותר ביוון באביב, הם קבוצת האיים הקיקלאידיים. מדובר בקבוצת איים הנמצאים דרום מזרחית ליוון עצמה וכוללים מזג אוויר חם ויבש המאפשר לבקר בהם כל השנה, במיוחד באביב. החופים המרהיבים של האיים הללו נגישים גם באביב, כלומר ניתן להיכנס למים ללא חשש שתקפאו מקור. למעוניינים, יש באיים הללו גם לא מעט כפרים ציוריים שניתן להסתובב בהם בשלווה ורכסים מרשימים למי שאוהב טיולי טבע.

צפון אירופה: פריחה במיטבה

בארץ אפשר ליהנות גם בחורף מתחילת הפריחה, שכן גם בחורפים הקרים ביותר יש מדי פעם גיחות של ימי שמש נעימים המזכירים יותר את האביב. עם זאת, אירופה וצפון אירופה בפרט, מתאפיינת בחורפים קרים במיוחד, הכוללים בין היתר גם שלג וטמפרטורות שלא מוכרות לנו מכאן. לכן, באירופה המעבר בין החורף לאביב הוא מורגש בהחלט ועונת האביב החלה שם מתאפיינת בפריחה ססגונית ואופיינית לחודשים אלה (אפריל-מאי). צפון אירופה הוא בכלל אזור המוכר בזכות הנופים הירוקים שבו, אבל אם ברצונכם ליהנות מהטבע ממיטבו, מומלץ להגיע לאזורים הכפריים של צפון אירופה, בייחוד בהולנד המתאפיינת בפריחת הצבעונים שבה. ניתן ליהנות מהם באזורם שונים, לצד הדרכים והכבישים ובאזורים הכפריים, במיוחד בגני קוקנהוף המוכרים בזכות פריחת הצבעונים הנפלאה באביב. זהו פארק רחב ידיים הפתוח רק בחודשי האביב. אזורים נוספים המומלצים לביקור בצפון אירופה באביב הם בלגיה ובריסל במיוחד, ופינלנד, בייחוד אם תמיד רציתם להגיע אבל נרתעתם מהטמפרטורות הקרות.  

איטליה: יותר טוב מהקיץ

איטליה היא יעד תיירותי מבוקש כל השנה וזה לא מפליא, שכן ארץ המגף הנפלאה כוללת מגוון אזורים ואטרקציות מכל הסוגים שרק תרצו: היסטוריה, נופים, חופים, פסטיבלים, כרמים ובקיצור – רק תבחרו. גם באיטליה תוכלו ליהנות ממזג אוויר מעולה באביב, רק כאמור מבלי להרגיש את שיא עונת התיירות המגיעה לשיאה בקיץ. אנחנו ממליצים להגיע באביב לאזורים המשלבים בין אטרקציות עירוניות לכפריות, כמו חבל טוסקנה המבוקש (הקדישו זמן לכרמים הנפלאים שנמצאים באזור ואל תשכחו את פירנצה), מילאנו יכולה להיות יעד נוסף ומומלץ עבורכם, בייחוד אם אתם בעניין של אופנה ומוזיאונים וכמובן סיציליה עם ההיסטוריה, החופים ומלונות הפאר באי. זכרו שאיטליה היא ענקית ולא בכל אזור מזג האוויר יהיה חמים באביב. אם אתם רוצים ליהנות מהשמש האביבית, נסו להגיע יותר לקראת אפריל ותחילת מאי.

יפן: פריחת הסאקורה ופסטיבלים

האביב אינו מדלג על יפן וגם בה ניתן למצוא פריחה מרשימה בימות האביב ובייחוד את פריחת הסאקורה – עץ הדובדבן ביפן. הפריחה מתחילה לפני מרץ, מתקדמת אט אט בכל רחבי המדינה וממלאת את הרחובות, הפארקים והגנים בפריחה הלבנה – ורודה. היפנים מאוד אוהבים את הזמן הזה בשנה, כך שבאביב הרחובות מתמלאים והתיירים שמגיעים יוכלו ליהנות משלל מופעי רחוב, פסטיבלים ושאר אטרקציות לרגל עונת הפריחה. בשונה משאר המקומות בעולם, שימו לב לעובדה שביפן יש תיירים רבים יחסית המגיעים במיוחד לפריחת הסאקורה.

דרום אפריקה: ניפגש באמצע

העונות בדרום אפריקה הן הפוכות משלנו, כך שחודשי מרץ-מאי הם למעשה הסתיו. עם זאת, העונה הזו מושלמת למי שרוצה ליהנות מדרום אפריקה, אך לא להתבשל בחום המוכר של האזור. זוהי עונה לא מאוד מומלצת מבחינת צפייה בחיות הבר, אך בהחלט ניתן ליהנות בה מטיולי טבע מהנים ובמזג אוויר אידאלי. אגב, האביב בדרום אפריקה הוא בדיוק הפוך מזה שלנו, ספטמבר-נובמבר.

פוסטים נוספים