מכשירי כושר ביתיים שאתם חייבים בבית

הטרנדים החדשים

פופולרי:

העולם של פיתוח הגוף ושיפור הבריאות התפתח מאוד בשנים האחרונות, ואם בעבר כושר היה נעשה אך ורק בצורה של משקולות או אירובי, כיום יש אין ספור פרקטיקות שונות, כולל TRX, פילאטיס וקרוספיט, ומעבר לכך, יש הרבה יותר מודעות מבחינת מזון וצורך באורח חיים בריא. יש כיום המון קבוצות אימון, מאמנים אישיים ואין ספור אופציות עבור כל מי שרוצה לפתח את הגוף שלו. למרות כל האופציות השונות, אין ספק שהכי קל ונוח להתאמן בבית. אפשר להתאמן בכל מיני צורות, אך כמובן שעדיף לעשות זאת עם מתקנים ומכשירים ייעודיים. הנה כמה מכשירי כושר שאתם פשוט חייבים בבית שלכם.

להתחיל מז'אנר האירובי

ז'אנר האירובי הוא הז'אנר שהכי קל לעשות, ולכן, הרבה אנשים מעדיפים להיצמד למה שהם מכירים, ולעבוד עם הליכון או אופניים. ההליכונים מעניקים מענה פשוט מאוד, וכך גם האופניים, והערך שלהם הוא גדול מאוד. כיום יש שדרוגים דוגמת מכשירי מדרגות או סקי, וכל אחד יכול להתנסות ולראות מה עובד הכי טוב עבורו. מעבר לכך, כל אחד מאיתנו צריך בבית משקולות. גם משקולות של 2 או 3 ק"ג יכולים להיות מאוד אפקטיביים, אם רוצים קצת לאמץ את השרירים ולצאת מהניוון. מבחינת הבסיס, כל אחד מאיתנו יכול להשתמש גם בחבל קפיצה, ואין צורך בשלבים ההתחלתיים, לקנות מכשירים מורכבים יותר, אליהם עוד נגיע.

השלב הבא בעולם הפיטנס

השלב הבוא בעולם הפיטנס הוא לקנות מכשירים שיוצרים התנגדות, ולא רק סיוע. כל לדוגמה, גומיות התנגדות הן אפקטיביות מאוד, שכן אפשר לתלות אותן בכל מקום ולבצע מגוון עצום של תרגילים. מעבר לכך, מזרן יוגה הוא חשוב, כדי להצליח לבצע מתיחות, כפיפות בטן או שכיבות שמיכה מבלי לגעת ברצפה הקרה. אנשים אשר מרימים משקולות, צריכים לארגן לעצמם כסא ייעודי. מדובר בכיסא בהטייה, אותו אפשר גם להשכיב ויש לו כמה מדרגות באמצע למציאת המנח האופטימלי לכל תרגיל. מדובר במכשיר אותו יש בכל חדר כושר, והוא די בסיסי עבור כל מי שרוצה לנפח את עצמו בצורה נכונה.

חדר כושר ביתי

אנשים שלוקחים עוד כמה צעדים קדימה, יכולים לקנות ציוד של פילאטיס או TRX. מדובר ברשת של חבלים שאמורה לייצר התנגדות באמצעות קשירתם לכל מיני מקומות בחדר. קל מאוד להבין איך העניין עובד באמצעות סרטונים ברשת, וכך אפשר לייצר אימון שלם לבד, בבית, וללא צורך בתשלום למאמן כושר. שמירה על אורח חיים בריאה היא חשובה מאוד, ויכולה לעשות את ההבדל בין חיים מאושרים ונעימים לבין חיים של צרבות ואי נעימויות. לכן, התחילו לאט, הצטיידו באופן הדרגתי, ובסופו של דבר, תוכלו להשיג את גוף החלומות שלכם, מבלי להירשם בחדר כושר או לשלם למאמן, אלא לעשות זאת בזכות הציוד שיש לכם בבית.

פוסטים נוספים