משקאות מגניבים שאתם ממש חייבים לנסות

הטרנדים החדשים

פופולרי:

אלכוהול הוא חלק בלתי נפרד מכל סוג של מסיבה, והוא זה שמייצר את ההרגשה הטובה והחופש להיות משוחרר. במרבית המסיבות או המסעדות, תוכלו לשתות כמות די מצומצמת של משקאות, ובחלק מהמקרים, אנשים פשוט יישארו עם מה שהם מכירים. עם זאת, יש כמה משקאות מעניינים וחדשים שאתם פשוט חייבים לנסות. משקאות יוצאי דופן, מיוחדים וכאלו שישאירו לכם טעם של עוד. זכרו שיש עוד הרבה מעבר לבירות, לשמפניות ולקוקטיילים הבנאליים שאתם מזמינים בכל מקום, יש משקאות מגניבים שייתכן ואתם לא מכירים.

על הצד החריף

אם בא לכם משקה מרענן, עם לא הרבה אלכוהול, ואתם מתחברים לאפרול שפריץ למשל, חובה לנסות את הסט. ז'רמן שפריץ. הסוד של הסט. ז'רמן הוא הסלרי שנותן טעם מעניין, בשילוב עם מי קרח, קאווה, וכמובן, משקה סט. ז'רמן טוב. אם בא לכם משהו חריף, הספייסי גרייפ פרוט סיידקאר הוא בשבילכם. למשקה הזה מתווסף טוויסט של גרעיני צ'ילי, לצד קוניאק וקאינטראו, במה שמסתכם לחוויה מעניינת ומרגשת לחיך. עוד בעולם החריף – לקוקטייל התות, חלפיניו ומנטה יש משהו מעניין בשבילכם. תוסיפו למרכיבים הללו קצת בורבון וסלצר, ותקבלו טאץ' מקסיקני שיגרום לכולם במקום להסתכל עליכם.

עשבי תיבול בתוך הכוס

החיבור של עשבי תיבול למשקאות הוא אינו חדש, אך תמיד אנחנו מוצאים משהו שיפתיע אותנו. קוקטייל רוזמרין ג'ין פיז הוא בהחלט כזה. את הרוזמרין אנחנו רגילים לראות לצד בשר או תפוחי אדמה, אך גם כשהוא לצד ג'ין, סלצר וגם חלמונים מעורבבים, הוא משהו יוצא דופן. אם צבעים זה מה שעושה לכם את זה, לכו על "שקיעת רום". לשקיעה יש צבע כתום בהיר וזרחני, שמשנה את גוונו ככל שהכוס מתרוקנת. הסוד? קלמנטינה, רום קל, ומיץ תפוזים איכותי במיוחד.

שותים עם העיניים

כולנו מכירים את הפינה קולדס, אך מה לגבי אננס קולדס? את הקוקטייל המיוחד הזה שותים ישירות מתוך קליפת האננס, והוא כולל גם שני סוגים של רום, קרם קוקוס ועוד הרבה הפתעות. המראה שלו משדר את משקה הקיץ המושלם. כולם יודעים ששתייה היא לא רק מעוררת את חוש הטעם, אלא שאנחנו שותים גם עם העיניים שלנו. אחד המשקאות הצבעוניים ביותר שתמצאו הוא "סנגריית הקשת". הסנגרייה בנויה משכבות בצבעים שונים, שכוללות אוכמניות, דובדבנים, קיווי, אננס ומנגו, בין השאר, לצד טריפל סק. חוויה לכל החושים.

צאו להרפתקה

לימונדה היא משקה קיץ שכולנו מכירים, אך תוסיפו לשם את בת הים הקטנה ותקבלו את "לימונדת בת הים". במשקה המיוחד הזה, בצבע תכלת זרחני, תוכלו למצוא רום לבן, קורסאו, ולימונדה איכותית במיוחד. המשקאות הללו יכולים לשנות לכם את כל התפיסה לגבי אלכוהול, ומלבד הטעם יוסיפו לא מעט צבע לחיים שלכם.

פוסטים נוספים