ניו יורק – הדובדבן שבקצפת

הטרנדים החדשים

פופולרי:

מי שמתכנן טיסה לניו יורק, בוודאי עשוי להרגיש בר מזל, אך באותה נשימה גם מבולבל, ולו בשל כמות האטרקציות שאין לפספס. ולכן, אם גם אתם רוצים לעשות מעט שיעורי בית ולהתחיל להתרגש לקראת הטיסה, אתם מוזמנים לעבור על המאמר הבא שיעשה לכם מעט סדר.

מחפשים תרבות? חבילת נופש לניו יורק!

נתחיל עם מעט תרבות, בניו יורק יש מבחר מוזאונים שאין לפספס. לכן מומלץ ביותר לבקר במוזיאון ההיסטוריה של הטבע, בו מחכות תצוגות קבע לצד תצוגות מתחלפות. המקום מושקע, עשיר במידע, מרהיב ומרשים במיוחד – בין אם אתם חובבי טבע ובין אם פחות. עוד מוזיאון חובה הנו מוזיאון מטרופולין. רק במוזיאון הזה מחכים לכם למעלה משלושה מיליון מוצגים, ביניהם פריטים מימי הביניים, מנבחרות פוטבול ועוד. לבסוף נציין שמי שחובב אומנות מודרנית יימצא עולם ומלואו במוזיאון גוגנהיים המרהיב ביופיו, אך עד כה מדובר רק בטעימה.

בוחנים חבילות נופש לניו יורק ושואלים למה יש לצפות?

לא כל יום טסים לניו יורק ועל כן לאחר שספגנו תרבות, נעבור לבחון מגוון מוקדים מרתקים לא פחות. כך למשל ישנו את הסנטרל פארק שמהווה ריאה ירוקה, אך גם מוקד לעשות ספורט, ליהנות ממופעים, לבקר בגן חיות, להחליק על הקרח (בחורף) ולהכיר מקרוב את סנאי העיר. מהפארק נחזור אל העיר עצמה, אל כיכר טיימס סקוור בה ניצבים שלטי הפרסומות הידועים – עליהם כנראה חלמתם עוד לפני שביררתם אודת חבילות נופש לניו יורק. מכאן שגם אם אין יותר מדי מה לעשות בזירה, הרי שמספיק לשהות במקום כמה דקות, ופשוט לחוות את המון האדם לצד מראה השלטים המוארים. מי שמעוניין לצפות על הכול מלמעלה, מוזמן לעלות על מגדל אמפייר סטייט. מדובר בגורד שחקים גבוה ביותר אשר מעוצב בהתאם לסגנון הארט דקו וממנו ניתן להשקיף על כל ניו יורק. לבסוף אם מבקשים לנוח מהמולת העיר המשכרת, מומלץ ביותר להגיע אל הספרייה הציבורית המרשימה ביופייה. פה ניתן למצוא שלל מסמכים בעלי חשיבת היסטורית, או פשוט ליהנות מאולם הקריאה המרשים.

ניו יורק – גם חיי לילה

לצד השפע האדיר שהעיר מציעה במשך היום, היא גם אינה מאכזבת בשעות הלילה, ועל כן נמליץ לבקר בשכונת צ'לסי בה ניתן למצוא חיי לילה תוססים, לצד שלל פאבים ומסעדות נהדרות. בנוסף נציין שניתן למצוא מבחר המלצות עבור כל בילוי לילי מועדף – בין אם מדובר בפאב עם מוזיקת ג'ז חיה ובין אם מדובר במועדון שמשמיע מוזיקה שחורה מסעירה. מה נותר? לטוס ופשוט ליהנות מאחת הערים המדהימות.

פוסטים נוספים