, ,

קיץ חם – הבריכות שיקררו אתכם

הטרנדים החדשים

פופולרי:

חודשי יולי אוגוסט בארץ אינה חוויה נעימה, ורבים בוחרים לשרוד חודשים אלו כשהם צמודים למזגן הביתי. אך בעבור מי שרוצה לחסוך קצת בחשבון החשמל, או מי שהמזגן שלו לא עלינו התקלקל, להלן כמה הצעות לבריכות מקררות ונעימות.

בריכות באזור ירושלים

בירושלים אין ים, אך בריכות דווקא יש. אחת הבריכות המומלצות היא בריכת מסילת ציון שממוקמת בתוך יער ועל כן זוכה בחלקה לצל נעים. מלבד בריכת השחיה הרגילה ישנה כמובן גם בריכה המתאימה לפעוטות. המתחם כולל גם את "יער הילדים" שבו תמצאו שלל אטרקציות שבזכותם הילדים יחזרו הביתה מרוצים ועייפים – מתנפחים, קירות טיפוס מכוניות חשמליות וכיוצא בזה.

בריכות באזור המרכז והשרון

את בריכת גורדון התל-אביבית כולם מכירים. מלבד בריכה אולימפית ניתן למצוא שם גם בריכת ילדים גדולה ובריכת פעוטות שבה תמצאו שלל משחקי מים. בניגוד למקומות אחרים, המים בבריכה כולל מי תהום עשירים במינרליים והטמפרטורה נשארת קבועה, כ-24 מעלות. גם מחוץ לתל אביב ניתן למצוא בריכות איכותיות. בריכת נווה ירק שבאזור השרון היא אחת מהן. זוהי בריכה נעימה ולא המונית. במקום מתקיימים גם אירועים שונים, ואם תהיו ילדים טובים אולי תזכו לראות את יובל המבולבל. בריכה מומלצת נוספת באזור היא הבריכה בקיבוץ גליל ים. הבריכה משרתת בעיקר את תושבי הרצליה ומלבד רחבות הדשא תמצאו שם גם בריכת זרמים, פטריית מים ורחבת ג'ימבורי.

בריכות בצפון

אחת הסיבות לנסוע לצפון הארץ היא הנוף המדהים, וזה מה שמביא אותנו לבריכת מצפה אלונים בתל הדבש. הבריכה נמצאת כ-850 מטרים מעל פני הים ובזכותם זוכים הרוחצים בנוף מדהים. מלבד הבריכה הרגילה והבריכה לפעוטות אין אטרקציות רבות, אך המחיר זול יחסית וניתן גם ללון בשטח ולסעוד במסעדה הדרוזית הסמוכה. בריכה נוספת המשווקת את עצמה כ"בריכה הסודית" נמצאת כ-500 מטרים אחרי צומת מורן. גם כאן מדובר בבריכה סטנדרטית לחלוטין, שנמצאת במיקום יוצא דופן. היא מוקפת יערות וריח מתוק וחזק של עצי תאנה, ומקור המים שלה מהמים של מעיין עין הארי שעוברים גם בדיקות בידי משרד הבריאות.

בריכות מים בדרום הארץ

גם בדרום הארץ לא חסרות בריכות איכותיות, חלקם מייעדות את עצמן בעיקר לבילוי זוגי. חמי יואב למשל כוללים בריכות של מים מינרליים המתחדשים בזכות הזרימה הקבועה שלהם. לצד בריכת השחייה עצמה, ניתן למצוא גם בריכת מפלים שמיועדת בעיקר לקבלת מסז' עוצמתי. המקום נותן גם שירותי ספא וסאונה, ומי שממש מתעקש יוכל גם להניח את רגליו בתוך אקווריום ולזכות בספא דגים. על אחריותכם. חמי עין גדי מציעים גם הם שירותים דומים, אך מתאימים אולי יותר למשפחות שכן יש בהם גם בריכה לקטנטנים. גם למקום הזה יש את הגימיק שלו  – פינה למריחת בוץ מינרלי הנמצאת במרחק הליכה קצר יחסית על שפת הים.

שיהיה בילוי נעים וקיץ קר.

 

פוסטים נוספים