לא תאמינו באיזה משקל נולד התינוק הזה

הטרנדים החדשים

פופולרי:

"תמיד רציתי תינוק שמנמן", כך אמרה אימא לתינוק שנולד במשקל של 13.5 ליברות (מעל ל-6 ק"ג) – כמעט כפול בגודלו מתינוק ממוצע. האם, נטשה, ילדה בלידה טבעית ונזקקה רק לגז צחוק כדי להקל על כאביה.

 

התינוק, בריאן לידל ג'וניור, הוא אחד התינוקות הגדולים ביותר שנולדו באוסטרליה. הוא נולד בבית החולים מרסי, במלבורן שבאוסטרליה ב-24 בינואר, אך עוד לפני לידתו ידעו הרופאים שהוא עומד להיות תינוק גדול מהממוצע.

 

כשהגיעה נטשה קוריגן, אם לשלושה ילדים, לסריקת ההיריון של השבוע ה-36 בהריונה הרביעי, כבר אז שקל העובר קילוגרם יותר ממה ששקלה בתה בלידתה. אבל כמה גדול באמת יהיה התינוק שלה, גילתה נטשה בעת הלידה, שבועות ספורים לאחר מכן.

 

לא ייאמן, אבל זוהי לידתה הטבעית הראשונה של נטשה ורק המחשבה על השילוב בין לידה טבעית ותינוק גדול כל כך, מסוגלת לגרום לאמהות שבינינו להתכווץ בחוסר מנוחה, וכל מה שנטשה הייתה צריכה כדי לעבור את הלידה המדהימה הזו היה גז צחוק.

 

נטשה סיפרה בראיון ל-:7News Australia "תמיד רציתי תינוק קטן ושמן ועכשיו יש לי תינוק גדול". לדבריה, צוות בית החולים ובן זוגה, בריאן לידל, הם אלה שעזרו לה לעבור את זמן הצירים והלידה. היא מוסיפה: "הם החזיקו אותי חזקה ורגועה, גם כשנראה כאילו כאוס מתרחש סביבי. זה ההיריון הראשון בו ילדתי בלידה טבעית וגם ההיריון הארוך ביותר שחוויתי, ויש לי את השמנמן הקטן שרציתי".

בן זוגה בריאן מוסיף ואומר כי הלידה הייתה "קצת מלחיצה", אבל הכל הסתדר לטובה.

 

בייבי בריאן הוא לא רק התינוק הכבד ביותר שנולד אי פעם בבית החולים מרסי, אלא גם הארוך ביותר שנולד שם, 22 אינץ' – 55 ס"מ.

 

אתם חושבים שבייבי בריאן גדול?

כדאי לכם לקרוא את זה:

על פי ספר השיאים של גינס, התינוק הכבד ביותר שנולד אי פעם שקל 22 ליברות ו-12 אונקיות – קרוב מאוד ל-10 ק"ג. התינוק, נולד בארה"ב בינואר 1879 לאם אנה היינינג בייטס, שגובהה היה 241.3 ס"מ (על פי התיעודים הרשמיים). אורכו של התינוק היה 71.12 ס"מ, אבל, למרבה הצער, הוא לא האריך ימים או אפילו שעות, ונפטר אחרי פחות מיום לאחר לידתו. אנה ובעלה, ואן בורן בייטס, שגובהו עמד על 236.22 ס"מ, סבלו שניהם מ- Gigantism (מצב של הפרשת יתר של הורמוני גדילה) ונחשבים עד היום, על פי ספר השיאים של גינס לזוג הנשוי הגבוה ביותר אי פעם, עם גובה כולל של 477.52 ס"מ.

התינוק הכבד ביותר שנולד לאם בריאה, על פי ספר השיאים של גינס, נולד באברסה שבאיטליה בספטמבר 1955 לכרמלינה פידל, ושקל בלידתו 10.2 ק"ג .

פוסטים נוספים