,

האפליקציות הישראליות המצליחות ביותר

הטרנדים החדשים

פופולרי:

ישראל כבר מזמן ביססה את עצמה כמעצמת היי-טק. את המעמד הזה היא רכשה לא רק הודות לפיתוח תוכנות מתקדמות או מוצרים מבוקשים אלא גם הודות לפיתוח אפליקציות פופולריות ומצליחות להלן רשימה חלקית של האפליקציות הישראליות הפופולריות ביותר.

ווייז – waze

אין כמעט אדם שאינו מכיר את אפליקציית וויז. וויז נרכשה על ידי גוגל בשנת 2013 ומאז תפוצת השימוש בה גדלה עוד יותר. לכאורה מדובר בעוד תוכנת ניווט, אלא שייחודה של אפליקציה זו הוא שהיא נשענת על רשת המשתמשים שלה. המשתמשים מוזמנים לדווח על האטה בזרימת התנועה, הפרעות בדרך, מפגעים ואף להתריע על ניידות משטרה או מכמונת מהירות בדרך. האפליקציה מאפשרת לבנות את הנתיב המהיר ביותר ליעד ומציינת גם את זמן ההגעה הצפוי וכך מקלה על תכנון הנסיעה. האפליקציה מאפשרת למשתמש להגדיר אם הוא מעוניין לנסוע בכבישי אגרה או לא, וכך נמנעות הפתעות לא רצויות במהלך הנהיגה.

אפליקציית Facetune

בעידן הרשתות החברתיות, קיבלה תמונת הסלפי המושלמת מעמד של מוצר צריכה בסיסי. חברת לייטריקס הפנימה עניין זה ועל כן פיתחה את האפליקציה Facetune שמאפשרת עיצוב מחדש של התמונה. אם למשל הצטלמתם ושכחתם לחייך, אפשרויות העיבוד של האפליקציה יאפשרו להוסיף חיוך שייראה בתמונה כאילו היה שם תמיד. מאפיינים נוספים של האפליקציה מאפשרים לשלוט בתאורה ואפילו לבצע שינויים בזמן אמת. כך יכול המשתמש לשנות את גודל העיניים שלו, להלבין את השיניים שלו ולהפוך את העור שלו לחלק יותר. אין ספק כי מדובר בכלי חשוב לכל אותם אנשים שלא התברכו בפוטוגניות.

אפליקציית Medisafe

אם האפליקציה הקודמת מתבססת על הרצון של המשתמשים להיראות טוב ככל האפשר, הרי שאפליקציה Medisafe נועדה בעיקר לשמור על הבריאות שלהם. מטרתה היא מעקב אחת הצריכה היומית של התרופות שנוטל המשתמש, ועל כן היא נועדה בעיקר למי שלוקח תרופות על בסיס קבוע. באמצעות האפליקציה ניתן לסרוק את אריזות התרופות ובהתאם לזה תרכז האפליקציה את ההמלצות לנטילת התרופות. האפליקציה מאפשרת לקבוע תזכורות לנטילת התרופות והיא תציג מידע בנוגע למינונים ולשעות הנטילה המומלצות של התרופה. באפליקציה נשמר גם מידע הנוגע למועד נטילת התרופה האחרון וכך גם אם המשתמש אינו זוכר אם נטל את התרופה או לא, הוא יכול להיעזר באפליקציה ולהימנע מנטילה של מינון יתר.

אפליקציית Fooducate

אפליקציה נוספת הדואגת לשמור על בריאותו של המשתמש היא ה-Fooducate. אפליקציה זו מתמקדת בתזונה שצורך המשתמש והיא מתבססת בעיקר על מידע מהימן שניתן על ידי דיאטנים. היא אינה מסתפקת במתן  מידע בנוגע לקלוריות, אלא מוסרת פרטים חשובים גם על צבעי המאכל והחומרים המלאכותיים שבמזון. לאפליקציה יתרונות רבים. היא מאפשרת לסרוק את הברקוד של המוצר וכך לקבל עליו את כל הפרטים המבוקשים. כך מקלה האפליקציה לא רק את הירידה במשקל אלא גם את השמירה על הבריאות הכללית של המשתמש.

פוסטים נוספים