,

מהם היעדים החמים לחופשת קיץ 2022

הטרנדים החדשים

פופולרי:

היעדים החמים בחו"ל לחופשת הקיץ 

מרגע שהמדינות השונות החלו לשחרר מעט מתקנות הקורונה אפשר לחזור ולטייל בעולם בלי בעיה, למעט אנשים שאינם יכולים להציג תעודת מחוסנים או שלא עברו בדיקות מתאימות. חלק מהמדינות דורשות לא רק חיסונים אלא גם בדיקת קורונה עדכנית שנערכת ממש לפני הטיסה אחרת לא יכולים לנסוע אליהן. זה חשוב בכל מקרה אבל כדאי גם לברר לפני הנסיעה לאן אפשר להיכנס ומה זה דורש, אם תצליחו להתגבר על הקשיים הביורוקרטיים של הוצאת דרכון בתורים האינסופיים שנוצרו לאחרונה. בכל מקרה, להלן המלצות על מקומות שאפשר לבקר בהם למרות הקורונה, בחופשת הקיץ.

יוון, הלהיט שתמיד חוזרים אליו

יוון היא המקום שבו אפשר לבקר תמיד קרוב לבית ולא צריך יותר מדי על מנת לחפש מקום שבו רוצים לשהות. עם זאת, ההמלצה היא לא רק להתחסן כדי שתוכלו לנסוע לשם אלא לבחור הפעם בקפידה את המקום המדויק שתרצו לשהות בו. בדרך כלל, מי שאינו מחפש יותר מדי רחוק ישהה באתונה על כל האטרקציות שלה, למי שאוהב בילויים וקניות ואת הביקורים הרגילים באתרים ארכיאולוגיים ומקומות שגם ילדים יכולים לבקר בהם. לכל השאר, ההמלצה היא לחפש הפעם את האיים המרוחקים והקטנים, אלה שלא טרחתם עדיין לבקר בהם ולגלות אותם. הסיבה פשוטה – לפני שכל העולם מסתער עליהם כשהקורונה תעזוב אותנו סופית, הם עדיין מציעים אופציה שפויה, זולה ונעימה מאוד עם הרבה פרטיות והרבה מאוד שקט ופסטורליה. אי אפשר בכלל לתאר חופשה ביוון בלי שיט בין האיים האלה ובלי מלון ששוכן על גבעה שמשקיפה למפרץ של האי מלמעלה. האיים המומלצים לקיץ הקרוב כוללים את: סקיאתוס, מיקונוס, לפקדה, קפלוניה, רודוס, פיליון, פארוס, אמורגוס, נקסוס, סנטוריני, קיתירה, סריפוס, טילוס.

קפריסין, למי שבודק גם אפשרויות קרובות

ישראלים רבים חיים כיום בקפריסין ורבים אחרים נוסעים לשם כדי להתרשם ולבדוק אפשרויות. מלבד העובדה שקפריסין מעולם לא איבדה את האטרקטיביות שלה, כעת אולי תוכלו לבדוק אותה כישראלים שרואים שם ישראלים אחרים שחיים בה ולשמוע מהם המלצות על ביקורים באיים הקטנים שסביבה. בכל מקרה, זוהי חופשה נהדרת קרוב לבית ובמחירים מצוינים למי שמחפש מקום יפה לנקות בו את הראש.

תאילנד, על כל האזורים שבה

תאילנד חוזרת למפת התיירות כעת, ואפשר לבקר בה בכל אזור שבו טרם ביקרתם, או שאתם רוצים לבקר לראשונה. כמובן שמי שלא ביקר בבנגקוק יוכל למצוא שם אין ספור אטרקציות וסיבות להישאר בעיר מבלי לצאת ממנה, כמו בילויים ומועדונים, חנויות ואפילו אתרים כמו מנזרים בודהיסטיים ותצפיות מרהיבות. לכל השאר שמחפשים את תאילנד האקזוטית מומלץ לבקר באיים המוכרים והיפים של הדרום, שבהם ישראלים רבים כבר מצאו מקום קבוע לשהות בו, או באזורים ההרריים בצפון, תלוי במה שאתם אוהבים וטרם ניסיתם. דבר אחד בטוח, תאילנד היפה מציעה לכם ארץ אקזוטית מכל הבחינות, הרבה ירוק וכחול בעיניים, חופים מרהיבים ונהדרים ואנשים מסבירי פנים ומכניסי אורחים שינעימו לכם את החופשה.

האיים המלדיביים

אם כבר מחפשים איים פסטורליים ואקזוטיים שאפשר רק לקנא במי שחי בהם, האיים המלדיביים מככבים לא רק כשומרי מסך על המחשבים של רבים אלא הפכו ליעד נחשק מאוד לכל מי שמחפש מקום בקצה העולם. הם ללא ספק מתאימים לכל מי שרוצה חופשה נפלאה ומנותקת מרעש העולם, אחרי שנתיים בלתי פוסקות של משברים עולמיים מכל סוג, ולכן כל מה שנותר זה למצוא את המלון שמתאים לתקציב שלכם. בניגוד למה שחושבים, יש גם כפרי נופש ובקתות שמתאימות לבעלי תקציב נמוך יותר ולא רק ריזורטים מפוארים ויקרים מאוד. רק צריך למצוא אותם ולהזמין מקום וטיסות, לא לשכוח ביטוח רפואי וביטוח נסיעות, ולצאת לדרך.

סיני ושארם א-שייח

יש סיני ויש שארם א-שייח. שארם אמנם נמצאת בסיני אבל יש הבדל עצום בין סגנונות החיים והחופשה של שתיהן. שארם היא כבר מזמן ריביירה מצרית בסיני שיש בה טיילת וקניונים ועיר שלמה שסובבת סביב התיירות והמלונות והריזורטים. יש בה גם הרבה תיירות מסביבה כשלוקחים טיולים וטרקים ופעילויות אתגריות מסביב לעיר אבל בעיקר היא נחשבת לעיר שאליה מגיע כל מי שמחפש יותר אקשן על חוף ים סוף מאשר הפסטורליה הרגילה והשקטה של הזולות של סיני. בסיני עצמה, ולמען הדיוק לא רחוק מגבול ישראל, יש עדיין את אתרי התיירות המוכרים כמו נואיבה ושאר המקומות שבהם מבקרים לישון במלונות מגוונים, אבל היא הרבה יותר שלווה ורגועה והקצב בה יותר איטי. זה מה שצריך להחליט לפני שבוחרים חופשה בסיני, עכשיו שיש גם טיסות ישירות לשארם ולא צריך להתלבט. אם אתם מחפשים חופשה רגועה וזרוקה על החוף ברור שסיני מתאימה לכם. אם אתם מחפשים משהו מודרני יותר, טוסו לשארם היפה ותיהנו ממנה ומרמת הביטחון הגבוהה בה.

חופשה קלאסית במזרח אירופה

מזרח אירופה מציעה לכם אתרים רגועים ובטוחים כמו בודפשט ופראג, שהם למעשה אירופה הקלאסית במיטבה של פעם. אם אתם מחפשים חופשה מסודרת ורגועה, מלונות טובים ולא יקרים מדי, קולינריה נהדרת, אתרים ואטרקציות והרבה קניות במחירים סבירים, הרי שערים כאלה מציעות לכם את מלוא התמורה למחיר החופשה ועוד תחזרו עם חוויות נהדרות. אם אתם מחפשים אזורים כפריים כדי ליהנות מחופשה יותר רגועה מסביב לערים אלה גם לשם תוכלו לנסוע לטיולים יפים כדי לשטוף את העיניים וליהנות מהשקט ומהשלווה באזורי הכפרים הציוריים. 

פוסטים נוספים